Artemiya

Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 52949
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


عطر درمانى


 
عطر درمانى
بيش‏تر مردم آگاهند كه گياهان عناصر شيميايى گوناگون دارند كه مى‏توان آن‏ها را استخراج و استفاده‏هاى مفيد متعدد كرد.
در این روش، عطر گياه از روغن‏هاى بودار ساخته شده كه در ساعات متفاوت شبانه روز به مقادير گوناگون در اندام‏هاى متفاوت گياه وجود دارند.
اين روغن‏هاى طبيعى را نوعى نمودار شخصيت گياه تصور مى‏كنند. گياه‏شناسان تصور مى‏كنند كه جريان گردش و تمركز آن‏ها در اندام‏هاى متفاوت گياه بستگى به وضعيت خورشيد و فصل سال و به ويژه بستگى به وضع كره ماه نسبت به زمين دارد. كيفيات و آثار شيميايى و درمانى يك عطر خاص گياهى همچنين بستگى به اندامى از گياه دارد كه از آن استخراج شده است.
اين روش چگونه عمل می کند؟
پوست بدن انسان خيلى بيش از آن كه تاكنون تصور كرده‏ايم توان جذب دارد. تحقيقات هم اكنون ثابت كرده‏اند كه برخى داروها را اگر به مدت كافى با نوارهاى خاص نگه دارنده روى پوست بدن قرار دهند آن‏ها به آسانى جذب پوست شده و آثار درونى مى‏گذارند.
مواد بودار ذراتى پخش مى‏كنند كه آن‏ها را ملكول‏هاى بودار يا ملكول‏هاى ناشر بو مى‏نامند. دماغ انسان اين ملكول‏هاى ناپيدا را مى‏گيرد و سپس اطلاعاتى ويژه از آن‏ها به چند بخش خاص مغز مى‏فرستد و مغز آن اطلاعات را به عنوان بوهاى آشنا يا بيگانه يا دلپسند يا خوب يا بد و غيره طبقه‏بندى و تفسير مى‏كند.
روش اجرا چگونه است؟
شمارى درمانگران آن‏ها را مانند داروهاى ديگر تجويز خوراكى مى‏كنند؛ برخى ديگر آن‏ها را در شكل بخار تنفسى تجويز مى‏كنند؛ و ديگران آن‏ها را براى مالش روى پوست تجويز مى‏كنند يا خود روى پوست بيمار ماساژ مى‏دهند. درمانگرانى هم هستند كه مخلوطى از هر سه گونه كاربردهاى روغن‏هاى معطر را به كار مى‏گيرند.
اين روش چه کاربردی دارد؟
اين روغن‏ها را در نزديك به يكصد بيمارى و وضعيت نامطلوب جسمى و روانى - عصبى به كار گرفته و نتايج درمانى خوب كسب كرده‏اند ولى اينجا تنها برخى از آن‏ها را نام مى‏بريم؛ انواع زخم‏ها و سوختگى‏ها و ورم‏ها، داغ‏هاى روى پوست، انواع جوش‏هاى چهره، كشيدگى‏هاى مولد زايمان )كه قابل پيشگيرى با روغن مناسب نيز هستند(، انواع دردهاى عضلانى و مفصلى، انواع بيمارى‏هاى ريوى چون آسم و برونشيت، سرماخوردگى، ناراحتى‏هاى روده بزرگ، ناراحتى‏ها و بيمارى‏هاى معده، يبوست، سرفه، غده‏ها يا كيست‏هاى درونى و بيرونى، افسردگى روانى، غش، اسهال، تب، اگزماى پوستى، بواسير، گازهاى زياد گوارشى، سردرد، سوء هضم، روماتيسم، شوك‏هاى جسمى و روانى، سينوزيتيس، پوست خشك يا چرب يا خيلى حساس يا خيلى تحريك شده، گلوى ناراحت، درد دندان، درد پشت، ضعف جنسى، و غيره. افزون بر آن‏ها كه نام برديم و نبرديم، روغن‏هاى معطر گياهى را مى‏توان براى تحريك و تقويت اشخاص ضعيف و سست يا آرام كردن اشخاص ناراحت، و وسواسى و نگران استفاده كرد.
چه انتقاداتی به این روش وارد است؟
روش عطر درمانى ممكن است به علت هزينه نسبتاً گران آن هيچ گاه استفاده خيلى گسترده نيابد. توليد روغن‏هاى معطر گياهى و نگهدارى آن‏ها كه بايد در شرايطى خاص باشد تا خواص آن‏ها ناپديد نشوند هزينه نسبتاً گران دارد و البته هشت تا ده جلسه درمان نيز ارزان نيست. بنابراين چون روش عطر درمانى زمانى نسبتاً دراز مى‏گيرد تا نتايج درمانى مطلوب دهد و از داروهاى نسبتاً گران‏بها استفاده مى‏كند، امكان اين كه يكى از روش‏هاى خيلى گسترده پزشكى شود اندك است.

 

امیدوارم که خوشتون اومده باشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com